O hudbě
Stránka: | [1] 2 3 4 5 >> | Poslední > |
Víte, jaký je rozdíl mezi prezervativem a dirigentem?
.
.
Žádný. S ním je to sice bezpečnější, ale bez něj o hodně krásnější.
.
.
Žádný. S ním je to sice bezpečnější, ale bez něj o hodně krásnější.
Muzikanti - pikolista, hornista a tubista hrají ve Francii na královském dvoře. Král úplně nadšený a volá: "Naplňte jim nástroje stříbrem!
Což o to, do horny i do tuby se toho vejde, ale pikola?
Další koncert se koná v Anglii u krále, ten opět nadšený a volá: "Naplňte jim nástroje zlatem!"
Což o to, horna i tuba jsou velké nástroje, ale pikola...
Následující koncert je u cara v Rusku. Tam se to zvrtne a car křičí: "Narvěte jim ty nástroje do p*dele!
... kdo myslíte, že přežil?
Což o to, do horny i do tuby se toho vejde, ale pikola?
Další koncert se koná v Anglii u krále, ten opět nadšený a volá: "Naplňte jim nástroje zlatem!"
Což o to, horna i tuba jsou velké nástroje, ale pikola...
Následující koncert je u cara v Rusku. Tam se to zvrtne a car křičí: "Narvěte jim ty nástroje do p*dele!
... kdo myslíte, že přežil?
Umře rockový bubeník, do nebe ho nepustí a tak musí do pekla. Otevře mu Belzebub a vezme ho rovnou do zkušebny. Tam Hendrix, Cobain, Morrison. A na něj čekají bicí! "Kdes byl, čéče, čekáme na tebe!" A on se diví: "Tohle má být peklo? To je ráj na zemi!" Sedne za bubny a Hendrix odpočítává: "Tak pánové, tři, čtyři: "U stánků na levnou krásu..."
Proč mají Kabáti tolik prodaných cedéček?
.
.
Protože ti, co je poslouchají, si je neumí vypálit.
.
.
Protože ti, co je poslouchají, si je neumí vypálit.
Baskytarista s bubeníkem padají z mrakodrapu a jeden druhému povídá: "Konečně skončíme spolu."
Buch, buch.
Buch, buch.
Nájemník si stěžuje u domovníka:
"S tou partají pode mnou něco udělejte! Včera ve tři v noci dělali takový kravál, že jsem nemohl pracovat."
"Vy jste pracoval ve tři v noci?"
"Jo, cvičil jsem na lesní roh."
"S tou partají pode mnou něco udělejte! Včera ve tři v noci dělali takový kravál, že jsem nemohl pracovat."
"Vy jste pracoval ve tři v noci?"
"Jo, cvičil jsem na lesní roh."
Máma liška vyvádí mladé z nory. Ukazuje jim život v lese: "Tak támhleto, děti, to je žába. Ta je hnusná a slizká, na tu nešahejte."
Děti: "A mami, mami, co je támhleto??"
"To je zajíc. Ten je dobrej k jídlu, a až budete větší, tak vás je naučím lovit."
Najednou si liščátka všimnou, jak na palouk vjíždějí lovci na koních a za nimi hornisti. "Mami, co to je za pány, s těma velkejma holema přes rameno?"
"To jsou lovci, děti, na ty bacha, když nebudete dost rychle utíkat, tak vás zastřelej!"
"A mami, a ty pánové za nima, s těma zlatejma zakroucenejma věcma, kdo je to??"
"Tak na ty si dávejte úplně největší pozor. Obcházejte je obloukem, protože to sou hornisti a ti by vás mohli poblejt."
Děti: "A mami, mami, co je támhleto??"
"To je zajíc. Ten je dobrej k jídlu, a až budete větší, tak vás je naučím lovit."
Najednou si liščátka všimnou, jak na palouk vjíždějí lovci na koních a za nimi hornisti. "Mami, co to je za pány, s těma velkejma holema přes rameno?"
"To jsou lovci, děti, na ty bacha, když nebudete dost rychle utíkat, tak vás zastřelej!"
"A mami, a ty pánové za nima, s těma zlatejma zakroucenejma věcma, kdo je to??"
"Tak na ty si dávejte úplně největší pozor. Obcházejte je obloukem, protože to sou hornisti a ti by vás mohli poblejt."
(přidal: AgnesBariSax)
Potká se muzikant z Brna a muzikant z Prahy. A ten z Brna říká tomu z Prahy: "Hele, víš, co se o tobě povídá v Brně?... Že seš prej strašnej čurák... a že prej neumíš vůbec hrát...", a ten z Prahy: "A víš, co se o tobě povídá v Praze? ... Vůbec nic... vůbec nic..."
(přidal: Eli)
Proč si dávají violisti v autě futrál na zadní sklo?
.
.
Aby mohli parkovat na místech pro invalidy.
.
.
Aby mohli parkovat na místech pro invalidy.
"Pověz, tys prý začal denně šest hodin cvičit na klavír?"
"Člověk musí vědět čeho chce dosáhnout."
"A co chceš dosáhnout ty?"
"Sousední byt!"
"Člověk musí vědět čeho chce dosáhnout."
"A co chceš dosáhnout ty?"
"Sousední byt!"
Jeden trumpetista natáčel soundtrack k filmu, dělal to poprvé v životě a hodně ho to bavilo, obzvlášť proto, že tam byla dvě dlouhá, složitá sóla.
Po dvou dnech natáčení ve studiu se ptá producenta, kdy bude moci vidět výsledek. Producent mu s omluvou vysvětlil, že ten film je z kategorie pornografických, a řekl mu, ve kterém nočním klubu bude první promítaní. O měsíc později tedy chlápek přišel do toho klubu, kabát s ohrnutým límcem a černé brýle, posadil se do zadní řady vedle dvou postarších manželů, kteří také vypadali, že se snaží vypadat jinak. Promítání začalo a byla to ta nejdrsnější pornografie, grupáče, sadomaso, a v půlce se tam dokonce objevil pes. Během chvilky se ten čokl sexuálně spojil s každým účastníkem včetně chlapů. Na muzikanta to už bylo moc. Začervenal se a povídá těm manželům vedle sebe: "Já jsem tady jen kvůli té muzice." A ta ženská povídá: "My jsme se přišli podívat na našeho pejska..."
Po dvou dnech natáčení ve studiu se ptá producenta, kdy bude moci vidět výsledek. Producent mu s omluvou vysvětlil, že ten film je z kategorie pornografických, a řekl mu, ve kterém nočním klubu bude první promítaní. O měsíc později tedy chlápek přišel do toho klubu, kabát s ohrnutým límcem a černé brýle, posadil se do zadní řady vedle dvou postarších manželů, kteří také vypadali, že se snaží vypadat jinak. Promítání začalo a byla to ta nejdrsnější pornografie, grupáče, sadomaso, a v půlce se tam dokonce objevil pes. Během chvilky se ten čokl sexuálně spojil s každým účastníkem včetně chlapů. Na muzikanta to už bylo moc. Začervenal se a povídá těm manželům vedle sebe: "Já jsem tady jen kvůli té muzice." A ta ženská povídá: "My jsme se přišli podívat na našeho pejska..."
Už jste slyšeli o tom violistovi, který nehrál falešně?
.
.
Já také ne.
.
.
Já také ne.
Stěhuje se jeden postarší pár, stěhováci nosí knihy, skříně, nábytek..., spoustu těžkých a zaprášených věcí. Nakonec zajdou do posledního pokoje, kde stojí nádherné a velké bílé piano.
Vedoucí stěhováků ptá se unavené:
"To piano taky?"
"No samozřejmě, samozřejmě," odpoví pan domácí.
Stěhovák se rozzuří a odpoví: "To jste se nemohli naučit hrát na housle???"
Vedoucí stěhováků ptá se unavené:
"To piano taky?"
"No samozřejmě, samozřejmě," odpoví pan domácí.
Stěhovák se rozzuří a odpoví: "To jste se nemohli naučit hrát na housle???"
Mladá studentka si hraje doma na klavír. Vtom zazvoní zvonek a u dveří stojí policista. "Bylo nám hlášeno, že v tomto bytě někdo týrá jakéhosi Dvořáka."
"Prosím snažně o podporu. Byl jsem členem putovní kapely, ale jsem od narozeni smolař. Kapela se rozešla a já zůstal v cizím městě úplně bez peněz..." šnoruje žebrák.
Pán domu ho poslouchá s jistou nedůvěrou: "Tak vy jste muzikant. A na jaký nástroj hrajete?"
Šnorer se chvíli rozmýšlí a pak řekne: "Na lesní roh."
Pán domu se usměje, otevře skříň, vyndá z ní lesní roh a podává ho šnorerovi: "Tak mi na něj něco zahrajte!"
Šnorer si hluboce povzdechne: "Tak to vidíte, jakej já jsem smolař! Ze všech možnejch nástrojů musíte mít doma zrovna lesní roh!"
Pán domu ho poslouchá s jistou nedůvěrou: "Tak vy jste muzikant. A na jaký nástroj hrajete?"
Šnorer se chvíli rozmýšlí a pak řekne: "Na lesní roh."
Pán domu se usměje, otevře skříň, vyndá z ní lesní roh a podává ho šnorerovi: "Tak mi na něj něco zahrajte!"
Šnorer si hluboce povzdechne: "Tak to vidíte, jakej já jsem smolař! Ze všech možnejch nástrojů musíte mít doma zrovna lesní roh!"
Muzikologie je ve vztahu k hudebníkům jako ornitologie k ptákům.
V rámci hudební výchovy:
I smyčec může být nástrojem bicím.
I smyčec může být nástrojem bicím.
Proč jsou přestávky orchestru omezeny na 20 minut?
.
.
Protože pak není potřeba znovu nacvičovat s cellisty.
.
.
Protože pak není potřeba znovu nacvičovat s cellisty.
Víte, proč houslisti neradi chodí na hřbitov?
.
.
Protože je to tam samej křížek.
.
.
Protože je to tam samej křížek.
(přidal: Jana)
Stránka: | [1] 2 3 4 5 >> | Poslední > |
Chcete přísun vtipů do Facebooku? Klikněte na tlačítko "To se mi líbí"!
© Copyright by 2004-2025 XagatronStříbrné a ocelové šperky | Rockmag.cz | Eshop s betlémy | Cirkusy a varieté